לביבות כרוב וירקות

FavoriteLoadingהוסיפו למחברת מתכונים
לביבות כרוב וירקות

לביבות כרוב וירקות

אני רוצה לומר לכם שהלביבות האלה מדהימות. רוצים לדעת מה הופך את הלביבות האלה לכאלה שוות ?
הכל בזכות ירק שנותן מרקם וטעם חבל על הזמן. אני מתכוונת לכרוב כמובן.  התאהבתי בכרוב הוא יוצא קסום בלביבות, כשנותנים ביס הפריכות של הכרוב ישר מורגשת וכל מה שרוצים זה לקחת עוד לביבה ועוד לביבה.
זה אחד המתכונים הכי טובים ללביבות שהכנתי, אני לא אחראית אם לא תפסיקו להכין. היו עוד דברים טובים…

20 לביבות

מרכיבים:

חצי כרוב (2 – 3 כוסות)
3 תפוחי אדמה בינוניים
זוקיני
בצל
שן שום קצוצה
ביצה
3/4 כוס קמח
כפית מלח

הכנות:

  1. 1. למלא סיר במים להרתיח לבשל תפוח אדמה אחד עד שהוא רך ולמעוך לפירה.

2. לקצוץ את הכרוב כמה שיותר קטן, לחמם מחבת עם 3 שמן, לטגן את הכרוב כ 5 דקות על האש גבוהה, הכרוב אמור להיות רך אבל פריך כלומר לא רך לגמרי ולהעביר לתפוח אדמה שמעכנו.

3. לקצוץ את הבצל לטגן כשתי דקות לקצוץ את השום ולהוסיף לעוד דקה טיגון.

4. לגרד את שני התפוחי אדמה שנותרו ואת הזוקיני ולערבב את כל המצרכים.

5.  לחמם מחבת עם שמן ליצור לביבות ולטגן את משני הצדדים עד הזהבה, להפוך בעדינות שהלביבות לא יתפרקו, לחכות בסבלנות שיזהיב יפה ורק אז להפוך.

6. למי שרוצה לאפות : לחמם תנור ל 180 מעלות כ 10 דקות מראש, להכין תבנית עם נייר אפייה משומן יפה לסדר את הלביבות ולאפות כ 25 דקות או עד שמזהיב לא לנסות להפוך לפני, להפוך לצד השני לעוד 15 דקות או עד שמזהיב.

כדאי לדעת ש…
אפשר להכין יום מראש ולתת חימום קל בתנור, נהדרות גם בטמ”פ החדר, מתאימות לפיקניק.

32524 צפיות 34 צפיות היום
בואו לבקר באינסטגרם של ניקי ב

לביבות כרוב וירקותלביבות כרוב וירקותלביבות כרוב וירקות

39
תגובות

  הרשם  
עדכן
תמרה

האם אפשר לוותר על הזוקיני?

אבירם

האם תואילי בטובך מידי פעם להציע תחליפים למאותגרי הפחמיימות והסוכרתיים? האם למשל בלביבות הנ”ל ניתן להחליף את הקמח בקמח שקדים? ואת תפוחי האדמה (שופעי הפחמיימות) בירק אחר? תודה!

ידיד

היי ניקי,
רציתי לדעת אם ניתן להחליף את הקמח במשהו ללא גלוטן? ואם כן על מה אצ ממליצה?

ליאל

את יכולה להדריך איך לטגן אותם ?
כמה שמן האם אחרי כל כמה זמן צריך להוסיף?
על איזה חום?
משום מה יצא שרוף אבל לא מבושל בפנים ועשיתי את זה יחסית דק

שפרה

המושלמות…תאפוניקי המדהימה! תודה