סלט פלפלים קלויים ושום

FavoriteLoadingהוסיפו למחברת מתכונים

סלט פלפלים קלויים ושום

אני אוהבת את הסלט הזה אני אשכרה מחייכת כשיש לי במקרר צנצנת מלאה פלפלים קלויים ושום.
יש כאן סוד קטן וטעים שהופך את הפלפלים האלה מסתם פלפלים קלויים לפלפלים מדהימים. זה לא משהו מסובך שדורש מצרכים מיוחדים אבל כששמים את כל המצרכים ביחד זה כמו קסם הטעמים מדהימים.
מה שובה אותי כאן ? קלות ההכנה חבל על הזמן, אין לי הרבה זמן מיותר והסלט הזה תפור עליי, לחתוך ולתנור תודה סיימתי 🙂
זה שאפשר להכין את הסלט מספר ימים מראש בונוס אדיר.
עוד בונוס אני אספר לכם סוד קטן בינינו אני לפעמים משתמשת בפלפלים קצת עייפים שנראים פחות טוב ואני מכניסה לתנור.
הדבר האחרון אל תכפילו תשלישו אין ארוחה שהסלט הזה לא מתאים אליה, בשרית חלבית, נישנוש קטן אחר הצהריים. אני לא אחראית לזה שזה נגמר מהר תזכרו שאמרתי לכם להכין יותר.

מרכיבים:

10 פלפלים אדומים / צהובים / ירוקים / כתומים
6 – 7 שיני שום
5 – 6 כפות שמן קנולה
3 כפות חומץ
מעט סוכר
מלח

הכנות:

1. לחמם תנור ל 180 מעלות.

2. להכין תבנית עם נייר אפייה, לחצות את הפלפלים להוציא את הפנים, להניח בתבנית כשהחלק הקמור כלפי מעלה.

3. לאפות 30 דקות או עד שהפלפלים מתקמטים ומשחירים, לכבות את התנור ולהשאיר את הפלפלים לפחות כמה שעות.

4. לקלף את הקליפה מהפלפלים לחתוך לרצועות להעביר לקערה לפרוס דק את השום ולהוסיף לפלפלים יחד עם השמן, חומץ, סוכר ומלח.

Roasted Pepper and Garlic Salad

כדאי לדעת ש…
מומלץ להכין כמה שעות מראש.

104448 צפיות 92 צפיות היום
בואו לבקר באינסטגרם של ניקי ב

סלט הפלפלים הזה הוא אליפות גם מבחינה תזונתית!
הפלפל על כל גווניו עשיר בויטמינים A, B, ו-C. מלא בסיבים תזונתיים ופיטוכימיקלים- חומרי צבע  בריאותיים ונוגדי חימצון שמגנים עלינו מפני סרטן, שומרים על תקינות מערכת הראייה, מערכת החיסון, הלב והעור. כל הטוב הזה בסלט קל להכנה וכל כך טעים, וואו!
אני מתייחסת לפלפלים ככמעט “חינמיים” מבחינה קלורית ולוקחת בחשבון בעיקר את כפות השמן שבסלט.
בכל הסלט כולו (מתקבלת כמות גדולה!) יש כ600 קלוריות.
טיפ שלי: אם תרצו, תוכלו להפחית את כמות השמן שבסלט ל2-3 כפות ולהפוך אותו לדיאטטי יותר. הפלפלים מוציאים הרבה נוזלים תוך כדי אפייה ולא תרגישו בהפחתת השמן. חשוב לזכור- לא לוותר על השמן לגמרי! חלק מהויטמינים שבפלפלים נספגים בגוף דווקא בסביבה שומנית, השמן עוזר לנו להרוויח את מירב הבריאות שנמצאת בסלט הזה.
והצעה נוספת: נסו להכין את הסלט מרצועות פלפלים מבלי להסיר את הקליפה. כך תרוויחו גם את כל הסיבים התזונתיים שנמצאים בקליפה, יוצא מעולה!

סלט פלפלים קלויים ושום  סלט פלפלים קלויים ושום

גולשים מכינים וממליצים:

שרית : “סלט מעולה, מכורה לו….כל שבוע אני מכינה….”

118
תגובות

  הרשם  
עדכן
שרון

היי ניקי, חומץ הדרים מתאים?

רוחמה

במה ניתן להחליף את הסוכר שהסלט יתאים לסוכרתיים

אילת שמיר

הכנתי ויצא נהדר, כולם נהנו
תודה לך ניקי

רחל

שבוע טוב,
כמה ליטר סלט יוצא מכמות אחת?

נעמה

הכנתי ויצא מופלא!

מורן

היי ניקי היקרה
זה רק אני ובעלי אוכלים את הסלט הקטנים עדיין פיצים

אם אני רוצה לעשות 2 פלפלים מה הכמות של התיבול ?

1 6 7 8